ΜΕΡΟΣ Γ΄

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΤΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Ι: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

 

 

ΚΕΚΕΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Συνεργατική ενεργός έρευνα στο διαδίκτυο.

 

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΑΓΑΤΣΗΣ – ΑΝΤΡΗ ΜΑΡΚΟΥ

Η συνεπαγωγική στατιστική ανάλυση ως ένα αποτελεσματικό εργαλείο εκπαιδευτικής έρευνας.

 

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ – ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΦΩΚΑΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ

Έρευνα δράση: Μια πορεία- πρόκληση μάθησης για το δάσκαλο και τους μαθητές του. Πρακτικά προβλήματα και ηθικά διλήμματα.

 

ΚΑΛΔΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ – ΜΕΤΑΞΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Η χαρτογράφηση εννοιών στην εκπαιδευτική έρευνα.

 

ΚΡΥΣΤΑΛΙΑ ΧΑΛΚΙΑ

Η ελευθερία της «μέτρησης» και η πειθαρχεία της «διαίσθησης»: Σχέσεις διαλόγου μεταξύ ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.


 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ   ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

ΜΑΡΙΑ ΓΚΟΥΣΙΑ - ΡΙΖΟΥ

Διευθυντές Γυμνασίων: Ποια θεωρούν αναγκαία βήματα για να ανταπεξέλθουν στο ρόλο τους στο μέλλον.

 

ΠΑΜΟΥΚΤΣΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Εκπαιδευτικοί φορείς στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα: Ο ρόλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (1985- 2002).

 

ΠΡΟΚΟΥ ΕΛΕΝΗ

Σύγκλιση στις εκπαιδευτικές πολιτικές στη μη-τυπική τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη.

 

 

ΦΩΚΙΑΛΗ ΠΕΡΣΑ

Εκπαίδευση και περιφερειακή ανάπτυξη. Η περίπτωση της Δωδεκανήσου.

 

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΙΙ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ: Προσωπικότητα, βασική κατάρτιση, επιμόρφωση – μετεκπαίδευση

 

ΦΑΣΟΥΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Αξιολόγηση της ποιότητας της Ανώτατης Εκπαίδευσης: Συγκριτική προσέγγιση εμπειριών, διαπιστώσεων, προβληματισμών όπως προκύπτουν από την πιλοτική εφαρμογή μεθόδων ποιοτικής αξιολόγησης σε ελληνικά Α.Ε.Ι. 

 

 

 

ΦΥΡΙΠΠΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ – ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΗ

Τα ελληνικά Παιδαγωγικά Τμήματα Δημ. Εκπ/σης στις αρχές του 21ου αιώνα. Συγκριτική ερευνητική προσέγγιση του περιεχομένου των σπουδών τους και των πρακτικών ασκήσεων των φοιτητών τους.

 

ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ  - ΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Μεταπτυχιακοί φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών: Κοινωνική προέλευση και κοινωνικό Status.

 

ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Η κατάρτιση των προπτυχιακών φοιτητών στη θεωρία και την πράξη της διδασκαλίας. Μια έρευνα δράσης στο Τμήμα Φ.Π.Ψ..

 

ΜΑΚΡΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ Ε. – ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ ΗΛΙΑΣ

Στοιχεία προσωπικότητας εκπαιδευτικών Α΄/θμιας Εκπ/σης: Δομή, παράγοντες πρόβλεψης και εξελικτικές διαφορές.

 

ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ – ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΎΛΟΥ ΕΛΕΝΗ – ΚΑΡΑΜΗΝΑΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ

Εβδομαδιαία πρακτική άσκηση των φοιτητών του Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών: Εμπειρία και προοπτικές.

 

ΔΑΓΔΙΔΕΛΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ – ΧΟΝΤΟΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις Νέες Τεχνολογίες: μια πολυεπίπεδη ανάλυση.

 

ΠΑΜΟΥΚΤΣΟΓΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ – ΑΪΒΑΛΙΩΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΙΑ

Το πρόβλημα της αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών των Α.Ε.Ι. Η περίπτωση ενός Παιδαγωγικού Τμήματος.

 

ΑΥΓΗΤΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

Η πρακτική άσκηση ως πεδίο διαμόρφωσης της προσωπικής θεωρίας των υποψηφίων εκπαιδευτικών.

 

ΛΩΛΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – ΚΟΣΣΥΒΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

Το εκπαιδευτικό έργο και τα προσόντα διορισμού των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας δημόσιας εκπαίδευσης: Διερεύνηση των συστημάτων επιλογής από το 1975 έως σήμερα.

 

ΔΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

Επιμόρφωση των Ελλλήνων εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης: Αντιλήψεις, εμπειρίες και προτιμήσεις των εκπαιδευτικών.

 

ΚΑΚΑΝΑ ΔΟΜΝΑ – ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΙΦΕΝΕΙΑ

Πρακτική άσκηση φοιτητών/ φοιτητριών μέσω προσομοιωτικού τύπου διδασκαλίας.

 

ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ

Ερωτηματολόγιο προσωπικής θεωρίας δασκάλων.

 

ΜΠΑΣΕΤΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Οι δυσκολίες των φοιτητών των Παιδαγωγικών Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης κατά την προετοιμασία και διεξαγωγή των διδασκαλιών τους στις πρακτικές ασκήσεις (Εμπειρική έρευνα).

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ IV: ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΜΕΣΑ

 

 

ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΟΥΖΑΝΑ – ΜΑΡΙΑ

Η επίδραση των κοινωνικών παραγόντων στα περιεχόμενα του  Αναλυτικού Προγράμματος.

 

 

ΦΩΚΙΑΛΗ ΠΕΡΣΑ – ΚΑΜΠΟΥΡΟΠΟΎΛΟΥ  - ΣΑΒΑΪΔΟΥ Μ. – ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Η διδασκαλία της πολιτιστικής κληρονομιάς στη Α/θμια Εκπ/ση: Μια διαθεματική προσέγγιση στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης.

 

ΜΑΓΟΥΛΑ ΘΕΟΧΑΡΟΥΛΑ

Απασχολησιμότητα και Οικονομικά μαθήματα: Η Ελληνική Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση.

 

ΔΑΣΚΟΛΙΑ ΜΑΡΙΑ

Ποιοτική διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών για την έννοια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

 

ΚΑΠΟΘΑΝΑΣΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Η παρουσία της λογοτεχνίας στην Α/θμια Εκπ/ση: Μια ερευνητική προσέγγιση των εγχειριδίων που πλαισιώνουν το γλωσσικό μάθημα.

 

ΛΟΥΚΕΡΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

Κριτήρια αξιολόγησης σχολικού εγχειριδίου του μαθήματος της Μελέτης του Περιβάλλοντος.

 

ΚΟΡΡΕ ΕΙΡΗΝΗ

Συγκριτική θεώρηση της αναθεωρημένης έκδοσης του σχολικού εγχειριδίου της Νεοελληνικής Γλώσσας, τεύχος α΄ για το Γυμνάσιο και της παλαιότερης έκδοσης.

 

ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ ΖΑΦΕΙΡΟΥΛΑ

Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο: Συγκριτική θεώρηση των Α.Π. του 1984 και του 1999.

 

ΝΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ

Η Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία ως μάθημα επιλογής στο Ενιαίο Λύκειο.

 

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ – ΑΛΤΙΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ – ΚΑΣΙΔΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ – ΔΑΪΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Η παιδική ηλικία στο νέο Ανθολόγιο της Ε΄ και Στ΄ τάξης του Δημοτικού.

 

ΓΚΟΒΑΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ – ΔΩΣΣΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Οι εικόνες των άλλων στα κείμενα σχολικών εγχειριδίων: Δυνατότητες διδακτικής τους προσέγγισης.

 

ΔΩΣΣΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ – ΔΩΣΣΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Στερεότυπα των ρόλων και κοινωνικές αναπαραστάσεις των φύλλων στα βιβλία «Εμείς και Κόσμος» των τριών πρώτων τάξεων του Δημοτικού.

 

ΣΤΑΘΑΤΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ

Παιδαγωγικοί στόχοι του παιδικού περιοδικού «Αερόστατο»

 

ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ

Διδάσκοντας φιλοσοφία στα παιδιά.

 

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΜΑΡΟΥΔΗΣ – ΓΡΙΒΑ ΕΛΕΝΗ

Ο ρόλος της παρώθησης στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας από τους ενήλικες.

 

ΓΛΑΜΠΕΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

Εργαστήρια Φυσικής – Χημείας – Βιολογίας.

 

ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Εκπαιδευτικό λογισμικό πολυμέσων για τη θεματική ενότητα «Θρησκευτικά» στη Β΄/θμια Εκπ/ση.

 

ΞΑΝΘΑΚΟΥ ΓΙΩΤΑ – ΝΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες μουσειακής αγωγής και σχολείο.

 

ΣΒΟΛΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ – ΒΕΡΕΒΗ ΑΛΚΗΣΤΙΣ – ΤΖΑΡΤΖΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΚΑΤΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Μεθοδολογία έρευνας για την αξιολόγηση της χρήσης των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη: αξιοποίηση, προβλήματα και προτάσεις.

 

ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ ΙΩΣΗΦ

Διαχέοντας τις Νέες Τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Ένα διδακτικό μοντέλο. Η περίπτωση εφαρμογής του στο χώρο της Α΄/θμιας Εκπ/σης.  

 

 


 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ V: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΖΩΗΣ: Διδακτική – μαθησιακή διαδικασία, μεθοδολογικές προσεγγίσεις.

 

 

ΚΑΨΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Η αλληλεπίδραση των μαθητών σε ολιγοθέσια και πολυθέσια Δημοτικά Σχολεία.

 

ΚΟΣΣΥΒΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

Οι σχολικές εργασίες στην κρίση των μαθητών του δημοτικού σχολείου: Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση.

 

ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ – ΚΟΣΣΥΒΑΚΗ ΦΩΤΕΙΝΗ

Η μη λεκτική επικοινωνία κατά τη διδασκαλία: Καταγραφή της μη λεκτικής συμπεριφοράς των μαθητών.

 

ΠΑΠΑΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΠΑΣΧΑΛΙΔΟΥ ΑΝΔΡΟΥΛΑ

Κατ’ οικον εργασία – ελεύθερος χρόνος παιδιών Α΄,Β΄ & Γ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου.

 

ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ – ΚΟΥΤΣΕΛΙΝΗ ΜΑΙΡΗ

Διαφοροποίηση διδασκαλίας: Είδη και Τεχνικές.

 

ΜΟΝΙΚΑ ΠΑΠΑ

Το δημιουργικό γράψιμο στην ελληνική εκπαίδευση

 

ΚΑΥΚΑ ΔΗΜΗΤΡΑ

Εκδοχές του ιστορικού λόγου στο ευρύτερο κοινωνικό πεδίο και εκπαιδευτική πραγματικότητα.

 

ΓΡΑΜΜΑΤΑΣ ΘΟΔΩΡΟΣ

Το θέατρο στο σχολείο: Παιδαγωγική αποστολή και αισθητική συγκίνηση.

 

ΜΥΛΩΝΑΚΟΥ – ΚΕΚΕ ΗΡΩ

Τρόποι μάθησης και στρατηγικές διδασκαλίας.

 

ΠΑΜΟΥΚΤΣΟΓΛΟΥ ΙΟΡΔΑΝΗΣ

Μουσική εκπαίδευση: Διδακτικές προσεγγίσεις και μεθοδολογικοί προβληματισμοί.

 

ΚΑΛΟΥΡΗ ΟΥΡΑΝΙΑ – ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Οι αντιδράσεις των μαθητών της Γ΄ Γυμνασίου απέναντι στην εικαστική απεικόνιση της ιστορίας. Μηχανισμοί προσέγγισης και κατανόησης του παρελθόντος μέσα από τα έργα τέχνης στο αντίστοιχο μάθημα.

 

ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ – ΠΙΛΟΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Η παιδαγωγική αξία του χώρου: Η μετάβαση των μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο.

 

ΖΑΓΚΟΥ ΣΜΑΡΑΓΔΑ

Διδακτική μεθοδολογία: Η στάση των μαθητών απέναντι στο μάθημα της ιστορίας.

 

ΜΠΟΛΛΑ – ΜΑΥΡΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ

Η διδακτική των Στερεότυπων Παρομοιώσεων της Ελληνικής και Αγγλικής Γλώσσας στις τρεις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.

 

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΜΑΡΑΓΔΑ

Αλληλεπίδραση δυο γλωσσικών περιοχών της ορθογραφίας και της φιλαναγνωσίας.

 

ΚΑΨΑΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗΣ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ

Στάσεις στελεχών εκπαίδευσης και τοπικής αυτοδιοίκησης απέναντι στα ολιγοθέσια σχολεία.

 

ΡΑΠΤΗΣ ΗΛΙΑΣ

Τι σημαίνει για τη διάδραση και επικοινωνία μεταξύ δασκάλου μαθητών αλλά και για τις σχέσεις μεταξύ μαθητών όταν ορισμένοι μαθητές φωνάζουν αυθαίρετα  την απάντηση στην τάξη, δηλαδή πετάγονται;

 

ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ

Η προγραμματισμένη διδασκαλία του συντακτικού.

 

ΚΑΡΑΜΠΙΝΗ Π. – ΨΙΛΟΥ ΕΛ. – ΣΜΥΡΝΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Α.

Εκπαίδευση, πεποιθήσεις και οργάνωση της σχολικής τάξης.

 

ΖΟΥΚΗΣ Ν. – ΠΑΠΑΔΟΥΛΗ Ζ. – ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ Θ. – ΠΑΣΧΑΛΙΩΡΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ – ΠΑΤΣΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ Κ.

Η μουσική ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων και τροποποίησης συμπεριφοράς: Ευρήματα μιας πιλοτικής, εμπειρικής έρευνας.

 

ΣΑΪΤΗΣ ΧΡ. – ΠΑΝΑΪΚΑΣ Π. – ΣΑΪΤΗ ΑΝ. – ΚΥΡΙΑΚΗ Ρ.

Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών δημιουργικών δραστηριοτήτων απέναντι σε θέματα οργάνωσης και λειτουργίας των τμημάτων της απογευματινής ζώνης στα δημοτικά σχολεία με διευρυμένο ωράριο.

 

ΓΑΛΗΝΕΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Η αξιοποίηση του μη «Σχολικού Χρόνου» αντίπαλο δέος της «Σχολικής Εργασίας»

 

 ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Αναπαραστάσεις των δασκάλων για τη σχολική γνώση και τη μεταβίβασή της στους μαθητές.

 

ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Η επίδραση του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου στη διαμόρφωση του ελεύθερου χρόνου των μαθητών.

 

ΤΣΟΜΠΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Οι αντιλήψεις των εκπ/κων της Α΄/θμιας Γενικής Εκπ/σης σχετικά με τις γενικές τεχνικές που βοηθούν αποτελεσματικά τους μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ/Υ) να αναπτύξουν δεξιότητες μελέτης.

 

ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Η αποτελεσματικότητα της Εξελικτικής Μουσικοθεραπείας σε παιδιά με αυτισμό: Οι δυσκολίες Σύνταξης Ερευνητικού Πρωτοκόλλου.

 

ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Η κατάκτηση των υποθετικών λόγων από τους μαθητές του Δημοτικού.

 

 


ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ VI : ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ – ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 

 

ΚΟΛΛΙΑΔΗΣ ΕΜ. – ΜΥΛΩΝΑΣ Κ. – ΚΟΥΜΠΙΑΣ ΕΜ. – ΒΑΡΦΗ Β.

Αυτοαντίληψη και Αναγνωστικές Δυσκολίες μαθητών Δ΄ Τάξης Δημοτικού Σχολείου. 

 

ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΟΥ  ΜΑΡΙΑ

Η σχέση των αναγνωστικών ενδιαφερόντων των μαθητών και των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν στο σχολείο.

 

ΑΔΑΜ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ – ΑΓΑΛΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – ΓΟΥΔΗΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Κοινωνικό status και ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες.

 

ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΣ ΑΝ. – ΒΟΥΛΓΑΡΗ ΚΑΤ.

Ανίχνευση αναγνωστικών δυσκολιών – δυσλεξίας σε μαθητές Ε΄και Στ΄τάξης

 

ΒΛΑΧΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ

Η Δυσγραφία στη σχολική ηλικία.

 

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Αξιολόγηση μαθητών με αναγνωστικά προβλήματα και εκπαιδευτική παρέμβαση με τη χρήση του Η/Υ.

 

ΧΑΤΖΗΘΕΟΛΟΓΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

Σχολική ενσωμάτωση: Μια περίπτωση μελέτης

 

ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

Παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν την ενσωμάτωση μαθητών με ειδικές ανάγκες στα κανονικά σχολεία.

 

ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

Καθ’ οδόν προς τη συμπεριληπτική εκπαίδευση στην Κύπρο

 

ΞΕΝΟΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ – ΥΦΑΝΤΗ ΑΜΑΛΙΑ

Η πολιτική της Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα. Μια ιστορική ανασκόπηση και μια συγκριτική προσέγγιση.

 

ΒΛΑΧΟΥ – ΜΠΑΛΑΦΟΥΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Εκπαιδευτικό πλαίσιο, δείκτες ποιότητας και προεκτάσεις για την εφαρμογή της ένταξης παιδιών με «ειδικές» εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό Δημοτικό Σχολείο.

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ VII: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

 

ΓΩΓΟΥ ΛΕΛΑ

Η σχολική αποτυχία ως σχέση με τη γνώση.

 

ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ – ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΦΑΤΟΥΡΟΥ ΑΝΘΗ

Στάσεις και απόψεις των καθηγητών και μαθητών της Β΄/θμιας Εκπ/σης έναντι των παραγόντων που επηρεάζουν τη σχολική επίδοση, σ’ ένα κόσμο που αλλάζει.

 

ΣΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ

Αξιολόγηση του ειδικού Παιδαγωγού: Αμφισβήτηση και Προοπτικές.

 

ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ – ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΟΥ ΕΛΕΝΑ

Δυνατότητες ανάπτυξης του ολικού μοντέλου εκπαιδευτικής αποτελεσματικότητας: Αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας.

 

ΠΑΝΤΖΙΑΡΑ ΜΑΡ. – ΜΑΓΟΥ Π. – ΠΑΦΙΤΗΣ Χ.  ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Κ.

Οι στάσεις και πεποιθήσεις των μαθητών σε σχέση με την επίδοση τους στα μαθηματικά - Τα αποτελέσματα τριών χωρών.

 

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ Μ. – ΠΑΝΑΓΙΔΗΣ Ν. – ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Κ.

Η μαθηματική επίδοση της Κύπρου στις διάφορες περιοχές των μαθηματικών. Ανάλυση μέσα από την TIMSS-R.

 

ΗΛΙΑ ΙΛ. – ΘΕΟΔΟΥΛΟΥ Ρ. – ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Κ.

Η επίδραση των στάσεων, των πεποιθήσεων και της αυτοϊδέας των μαθητών στην επίδοση τους στα μαθηματικά.

 

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ Μ. – ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Γ. – ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ Κ.

Παράγοντες που επηρεάζουν και προκαθορίζουν την επίδοση των μαθητών στα μαθηματικά.

 

ΣΑΛΒΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Διαδικασίες παραγωγής και χρήσης διδακτικού υλικού στο μάθημα  των μαθηματικών και η επίδρασή τους στην παρακίνηση και την επίδοση των μαθητών.

 

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ Δ. – ΣΑΚΕΛΛΑΡΗ Μ. – ΚΑΛΛΑΪΤΖΙΔΗΣ Γ. – ΦΙΛΙΠΠΑΤΟΥ Δ. – ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ Β. – ΜΑΝΕΣΗΣ Ν. ΣΗΦΑΚΗ ΑΓΓ.

Ανάπτυξη test λεξιλογίου για τη Στ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου.

 

ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ Δ. – ΜΑΡΜΑΡΙΝΟΣ Γ. –  ΣΗΦΑΚΗ ΑΓΓ. – ΑΝΔΡΕΟΥ ΕΛΕΝΗ – ΠΑΛΛΗΚΑΡΑ ΟΛ.

Σχέση δημιουργικότητας  και ενδοπροσωπικού – εξωπροσωπικού ελέγχου. 

 

 

ΦΥΚΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Εμπειρική προσέγγιση της σχολικής επίδοσης μαθητών/τριων Ολιγοθεσίων και Πολυθεσίων Δημοτικών Σχολείων.

 

ΧΕΙΜΑΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ
Η μετάβαση από τη Δευτεροβάθμια στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: μια συγκριτική μελέτη των συστημάτων επιλογής στην Αγγλία και την Ελλάδα.

 

ΖΜΠΑΪΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Βαθμολόγηση στο Δημοτικό Σχολείο: Τι μας δείχνουν οι βαθμοί; Η περίπτωση της Δυτικής Αθήνας.

 

ΜΕΤΑΛΛΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ – ΤΣΙΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

Η διαδικασία απόδοσης αιτιών της προσωπικής επίδοσης και της επίδοσης των άλλων από παιδιά Δημοτικού και τις/τους εκπαιδευτικούς τους.

 

ΚΟΥΤΣΟΥΛΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ

Με τα μάτια του μαθητή: Διδακτική μεθοδολογία και αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.

 

ΚΟΥΤΣΟΥΡΑΚΗ ΣΤΕΛΑ

Πρώιμοι αναγνώστες: Μια συγκριτική προσέγγιση ατομικών χαρακτηριστικών τους και της αναγνωστικής τους επίδοσης

 

 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ VIII: ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

 

 

ΝΤΟΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΣΗ

Απόψεις μελλοντικών νηπιαγωγών για την πρακτική τους άσκηση.

 

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Η αισθητική παιδεία στις μικρές ηλικίες

 

ΜΟΣΧΟΒΑΚΗ ΕΛΕΝΗ

Ανάγνωση και συζήτηση παιδικών βιβλίων στο νηπιαγωγείο: Αλλαγές στη συμπεριφορά των νηπίωνν κατά τη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς.

 

ΜΠΟΝΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ – ΚΑΚΑΝΑ ΔΟΜΝΑ – ΛΙΑΡΕΤΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΣΤΕΦΑΝΗ ΕΥΔΟΞΙΑ

Τα σχέδια των νηπίων ως μέσο αξιολόγησης του παιδαγωγικού στυλ της νηπιαγωγού.

 

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΠΟΙΜΕΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ

Διαβάζουμε τα γράμματα ή τα μετράμε; Οι στρατηγικές των παιδιών προσχολικής ηλικίας για να προσεγγίσουν ένα γραπτό κείμενο.

 

ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Αντιλήψεις παιδιών της προσχολικής ηλικίας για τη λειτουργία του γραπτού λόγου και την τεχνική γλώσσα της ανάγνωσης και της γραφής.

 

ΘΑΝΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ – ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Ένα πιλοτικό πρόγραμμα ανίχνευσης της αισιοδοξίας σε παιδιά προσχολικής και πτωτοσχολικής ηλικίας μέσα από γλωσσικές δραστηριότητες.

 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Το δεκτικό λεξιλόγιο των νηπίων και ο τύπος του Νηπιαγωγείου (Κλασικό – Ολοήμερο) όπου φοιτούν.

 

ΜΑΝΩΛΙΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Αξιολόγηση της εμπλοκής των γονέων στην προσχολική αγωγή.

 

ΤΑΦΑ ΕΥΦΗΜΙΑ – ΜΑΝΩΛΙΤΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Η συνεκπαίδευση στην προσχολική ηλικία: Οι στάσεις των γονέων των παιδιών χωρίς ιδιαίτερες ανάγκες.

 

ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ -ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Η απτική μη λεκτική επικοινωνία μεταξύ των νηπίων: μελέτη περίπτωσης.


 

 

 ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΧ:  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

 

 

ΜΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Απόψεις των νηπιαγωγών και των δασκάλων της Α΄ δημοτικού για την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης των μαθητών τους και συγκεκριμένες περιπτώσεις δημιουργικής φαντασίας των μαθητών αυτών.

 

ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΜΑΡΙΑ

Καταγραφή των ενδιαφερόντων των μαθητών και των απόψεων τους για ένα σύγχρονο σχολείο.

 

ΚΑΡΑΝΤΖΙΝΗΣ ΘΩΜΑΣ

Συμπεράσματα από την εφαρμογή του test: Εξέλιξη της αξονικής συμμετρίας στα παιδιά 4-7 ετών.

 

ΤΣΙΑΚΚΙΡΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Οι αντιλήψεις των μαθητών για τους δασκάλους και των δασκάλων για τους μαθητές σε ένα Δημοτικό Σχολείο.

 

ΣΟΥΣΑΜΙΔΟΥ – ΚΑΡΑΜΠΕΡΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ – ΛΟΪΖΟΥ ΛΟΪΖΟΣ

Γλωσσική ανάπτυξη: Τα σημασιολογικά πεδία παιδιών ηλικίας 3 έως 9 ετών.

 

ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΣ ΑΝ. – ΑΓΑΠΗΤΟΥ Π.

Η επίδοση των παιδιών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητα, σε test αξιολόγησης της νοημοσύνης (WISCIII).

 

ΜΕΝΕΓΑΤΟΥ ΜΥΡΤΩ – ΡΟΥΣΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡ.

Σχέσεις μεταξύ προβλημάτων συμπεριφοράς, σχολικής προσαρμογής και της κοινωνικής αποδοχής των νηπίων.

 

ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ – ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

Διερεύνηση παραγόντων που επιδρούν στην προσαρμογή των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον της Α΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου.

 

ΑΝΔΡΕΟΥ ΕΛΕΝΗ – ΑΛΕΞΙΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Προβλήματα επιθετικότητας και θυματοποίησης σε σχέση με πλευρές της κοινωνικής αυτοαποτελεσματικότητας μαθητών του Δημοτικού Σχολείου.

 

ΑΝΔΡΕΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ – ΚΑΡΑΠΕΤΣΑΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ

Διαφορές φύλων στην επεξεργασία λεκτικών ερεθισμάτων.

 

ΜΑΤΗ – ΖΗΣΗ ΕΛΕΝΗ

Σχολική ετοιμότητα: Οι γνωστικές και μεταγνωστικές γνώσεις και εμπειρίες των παιδιών πριν από την επίσημη αναγνωστική καθοδήγηση.

 

ΚΟΡΝΗΛΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ – ΧΛΟΥΒΕΡΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ

Γνωστική προσαρμογή και επιτάχυνση: Η περίπτωση της μετάβασης των παιδιών από τη δραχμή στο ευρώ.

 

ΤΣΑΚΙΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΠΑΠΑΡΟΥΝΑΣ ΗΛΙΑΣ

Αυτοεκτίμηση και σχολική επίδοση στο γλωσσικό μάθημα σε σχέση με το φύλο του μαθητή και το μορφωτικό επίπεδο των γονέων του.

 

ΓΑΛΑΝΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Η μοναξιά στα αναγνωστικά και στα ανθολόγια του δημοτικού σχολείου: Υπό το πρίσμα της αναπτυξιακής ψυχολογίας

 

ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΧΡ. – ΓΙΑΒΡΙΜΗΣ ΠΑΝ. – ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝ. – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΕΛ. – ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚ.

Συνεργασία Πανεπιστημίου με τη Σχολική Κοινότητα στο πλαίσιο παροχής Συμβουλευτικών – Ψυχολογικών Υπηρεσιών.

 


 

 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ Χ  : ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

           

ΜΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΑ

Κοινωνική διάσταση των προβλημάτων και στάσεων των εφήβων των αστικών κέντρων.

 

ΜΠΑΜΠΑΡΟΥΤΣΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

Η βαθμολογία των μαθητών στο μάθημα της Γλώσσας και η κοινωνική τους προέλευση. Μία πανελλαδική έρευνα.

 

ΔΑΝΑΣΣΗΣ –ΑΦΕΝΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ –ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ – ΜΥΛΩΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ – ΣΠΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ – ΖΩΗ

Κοινωνιολογική διάσταση της γλωσσικής επάρκειας των μαθητών του Λυκείου.

 

 ΕΜΒΑΛΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ

OPTICON: Συμβολή στις τεχνικές απεικόνισης και ανάλυσης των κοινωνικών δικτύων.

 

ΜΠΡΟΥΖΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη συνεργασία σχολείου – οικογένειας.

 

ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΚΩΝ/ΝΟΣ – ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΕΛΕΝΑ

Η επίδραση εξωγενών και ενδογενών παραγόντων στη συμμετοχή των μαθητών σε κοινωνικές δραστηριότητες.

 

ΤΣΙΜΠΙΔΑΚΗ ΑΣΗΜΙΝΑ - ΚΟΝΣΟΛΑΣ ΜΑΝΟΣ – ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΛΕΝΗ

Εναλλακτικές προτάσεις για την εκπαίδευση και τη δημιουργική απασχόληση ατόμων με ειδικές ανάγκες.

 

ΠΑΣΙΑΡΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ

Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Ιστορίες από ένα μικρό, νησιώτικο κράτος.

 

ΜΠΑΛΙΑΣ ΣΤΑΘΗΣ

Ηθική και πολιτική αγωγή στον Ε. DURKHEIM.

 

ΛΕΖΕ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Η αυτοαντίληψη των εφήβων Ελληνοποντίων Παλιννοστούντων μαθητών: Δομή και παράγοντες συσχέτισης.

 

ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Εκπαιδεύοντας τους δασκάλους για την πολιτισμική και γλωσσική διαφορετικότητα: Ένα μοντέλο για όλους τους δασκάλους.

 

ΣΕΡΑΦΕΙΜ – ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας των μειονοτικών σχολείων σήμερα από το μουσουλμάνο δάσκαλο και παγκοσμιοποίηση: Στοιχεία έρευνας με τη μέθοδο της δομημένης συνέντευξης.

 


 

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΧΙ:  ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

 

ΜΑΛΑΦΑΝΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Το γλωσσικό ζήτημα κατά το Νεοελληνικό Διαφωτισμό.

 

ΔΗΜΟΣ ΗΛΙΑΣ

«Οι τρεις φίλοι» Αναγνωστικό Β΄ Δημοτικού – Η πορεία από την εισαγωγή του στα Σχολεία μέχρι την «καταδίκη» του από την Επιτροπεία.

 

ΚΑΡΑΚΟΥΣΗ ΚΩΝ/ΝΑ

Το ζήτημα της ανασυγκρότησης του ιστορικού παρελθόντος πέρα των ιδεολογικών και πολιτικών σκοπιμοτήτων.